pátek 17. dubna 2015

Moje "skládací" pracovnička

Tento týden jsem četla u Di článek, jak se zorganizovala... Inspirovala mě a ukáži Vám, jaký mám doma pracovní koutek já a že i se dá využít každý prostor.









Protože máme sice větší místo k bydlení, ale máme 3 děti, které mají své pokojíčky, nezbylo nám místo na vlastní pracovnu. Proto jsme ji museli "nacpat" do ložnice. 

Je to spíš šatní skříň, než pracovna.... Mezi 2 skříně jsme udělali pracovní plochu, nad to světlo, poličky a pod pracovní "stůl" vysouvací šuplík. Protože k tomu ještě ráda šiji, musím svůj koutek na PL dělit ještě s potřebami na šití... ale i tak se to docela pěkně vše vešlo....


Nůžky a děrovačky......













Milované písmenka......



























Washi pásky, kamínky a enamelky.....











A když je hotovo, jen se zavřou šuplíky a je uklizeno :-)



4 komentáře:

  1. Evi, krasne to mas! a ocenuji prakticnost a esteticnost! diky za nakouknuti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za milý komentář, jsem ráda, že se líbí :-)

      Vymazat
  2. Krásné, Evi, paráda, co se vejde na tak malý prostor, když se to dobře zorganizuje :-)

    http://www.diankakreativity.cz/2015/04/project-life-jak-jsem-se-zorganizovala.html

    A zrcadlo opticky zvětšuje :-D Jen nevím, kolikrát bych se do něj praštila, když bych chtěla po něčem sáhnout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dianko, já se nepraštila ještě ani jednou :-) A děkuji za pochvalu, od profesionálky potěší :-)

      Vymazat