čtvrtek 9. dubna 2015

PL sedánek u Charlottky - 1. část (narozeninová stránka pro dceru) 2015

Nejmladší dcera a prostřední syn (jeho stránka bude až 2. část), mají narozeniny blízko u sebe, tak to akorát tak vyšlo, že jsem stránky nechala na sedánek u Charlotty. Myslela jsem, že budu mít hotovo za chvíli, jenže já se nemohla nějak soustředit. Čas letěl tak strašně rychle a my s holkama povídaly a povídaly... Navíc jsem zjistila, že nemůžu tvořit a přitom povídat. Neumím to. A to prý ženy zvládnou víc věcí najednou. U mě to platí, ale ne v případě PL, tam musím mít klid na tvoření. Stránky jsem jakžtakž udělala, ale hned, jak jsem dojela domů, jsem je musela dodělat - předělat :-) Jsou to mé první 30tkové stránky (když nepočítám tu úvodní, kde toho moc není).


Toto je tedy výsledek:




Detaily:
(oslava byla ptáčková, takže peří na památku + mašlička ze skleniček):

















Žádné komentáře:

Okomentovat