čtvrtek 14. dubna 2016

Můj první, nejlepší, nejúžasnější workshop s TERESOU COLLINS - insta album




















Ačkoliv mám na blogu, kromě sketchů, docela skluz, toto musím sepsat, protože tento nezapomenutelný workshop stál opravdu za to.

Teresa Collins je ikona v našem papírovém světě a tak jsem si nemohla nechat ujít to, že holky z Papero Amo ji sem prostě nějakým zázrakem dostaly! Jsem jim za to neskutečně vděčná, že jsem tuto STAR mohla naživo vidět, vyfotit se s ní a vidět její díla naživo.

Na workshopu jsem sice udělala jen úvodní stránku (navíc ani ne celou), ale ta atmosféra a vše okolo bylo nezapomenutelné.

Z toho všeho jsem byla tak nabuzená, že jsem hned v neděli večer a ještě v pondělí a úterý zasedla a celé album dodělala. Bylo to trochu náročné, chodila jsem spát trochu déle, než obvykle, ale vidina dvou nedodělaných alb byla tak deprimující, že jsem to v úterý dodělala!

Tady je výsledek. Doufám, že ostatní také budou pilně pracovat, abych i já se mohla pokochat krásnými alby, inspirované tou naší superhvězdou Teresou!!!!






























































9 komentářů: