pondělí 2. ledna 2017

Advent denně (December Daily 2016) - 2. část




Jak jsem slíbila, po Novém roce vkládám další a poslední část našeho alba - Advent denně. Původně jsem chtěla mít zdokumentováno až do Silvestra, ale nakonec jsem ráda, že se mi tam vešel Štědrý den, protože album praská ve švech :-( Příští rok budu toto muset nějak pořešit....




Na desky vlevo jsem jsem nalepila "obálku", která nejde otevřít. Až nastane správný čas (až dcera přestane věřit), jednoduše se nahoře rozstřihne a bude otevírací. Uvnitř jsou přání pro Ježíška. 


Udělala jsem ještě "úvodní stránku alba, chipboard a vánoční stromeček.


Album jsem ještě doplnila o fotky výzdoby dceřiného pokojíčku.





15. jsme měli opravdu napilno, fotky jsem schovala pod otvírací okénka a stránka není tak přeplácaná.


Obšitá stránka, tu mám moc ráda.


Již několikátý rok máme u nás doma "andělské" Vánoce. Peříčka proto nesmí chybět.


Otvírací kus stránky schovává fotky výzdoby pokojíčku synů a na druhé straně journaling.







Detail "dírového" kolečka, album super oživí.



"Díra" z druhé strany.



Jsem taková sběratelka upomínek, takže zalaminátovaná šupina na památku ve vyříznutém kolečku nesmí chybět.


Šupina z druhé strany.



Originálních kapes do instaalba jsem chtěla použít víc, ale nakonec mám jen 2. Ale stačí :-)



Zalaminátované jehličí z našeho stromečku.


Z druhé strany momentka ze Štědrého dne.


Na poslední desky jsem nalepila fotku všech tří dětí u stromečku. Na společnou totiž nějak nebyl čas, jako každý rok. 


Pevně věřím, že v tomto uchovávání nádherného ročního období budu pokračovat i příští rok, protože mě to velmi bavilo, je to oživení od běžného project life alba a navíc doufám, že jednou budeme všechny alba před Vánoci všichni "hltat". Protože čas tak strašně letííííí.

Děkuji za přečtení a doufám, že Vám album bude třeba inspirací. 

Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat