středa 20. září 2017

Letní snap album

Hurá, album z dovolené hotové. Ještě dozdobit desky, ale to už je maličkost. Letní album je moje "poprvé". Před objevením scrapu byly fotky obyčejně založené v klasickém fotoalbumu (určitě je jednou, třeba v důchodu, také scrapnu), pak jsem několik let dělala cewe foto knihu, protože se mi nechtělo až tak redukovat množství fotek, ale letos jsem měla fotek tak akorát (jen 600 :-), takže už to docela šlo. A asi u toho zůstanu, pokud budou scrap designéři vymýšlet takové krásné kolekce, jako letos. Já si na první pohled zamilovala kolekci Summerlights. Prostě krása a dle mého letos nemá konkurenci.


Tak snad najdete třeba i nějakou inspiraci, album bylo docela rychle hotové, žádné velké super vychytávky jsem nedělala, času málo, ale i tak je výsledek pro mě super a určitě 100x lepší než fotokniha.






















































































































































Tak, jsem zvědavá, kdo dočetl (doprohlédl) až sem, protože naskládat sem tu porci fotek byla síla a ještě asi větší je to prohlédnout :-)

Mějte se a krásný podzim.

Eva


4 komentáře:

  1. Ahoj Evi, udelala sem si kafe, nechala Janicku delat binec a sedla sem si k pocitaci, abych si prohlidla tvoje album. Je moc krasne, ty zakomponovane muslicky a nebo ty stranky s dvanacti mensimi fotkami..... krasne a cele je hrozne pekne a vesele! Diky za pocteni. pokoukani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji, to jsem ráda, že jsi si dala kávičku a vychutnala sis klídek :-) Těším se večer. E.

      Vymazat
  2. tak toto je pecka :-) skvelá práca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jarčo, pochvala vždy potěší :-) Jsem ráda, že se líbí. E.

      Vymazat